True love til the end!

Fan vad jag saknar min älskling, fast nu är det inte långt kvar tills hon kommer hem, iaf för en stund. På torsdag kommer hon hem förhoppningsvis! YAY :D det ska bli så underbart! <3

Just nu är allt chill, tentan avklarade, väntar bara på att min praktikplats ska höra av sig om jag kan vara där eller ej.. Det börjar dra ihop sig, 20 oktober ska jag ut på praktik i 15 veckor.. DET BLIR NICE!

Ska bli så jävla skönt att börja träna på riktigt igen, jag jocke calle drar till ishallens gym imorrn och river av ett schysst pass.. det var jävligt länge sen jag var på gymmet, ska bli nice!

/ jimpa


Kommentarer
Postat av: amanda

åh jag älskar dig massor min sötis :D:D:D (L) snart så !

2008-10-05 @ 17:13:58
URL: http://amandasivenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0