Toppendag, verkligen!

Vart fan ska man börja liksom? Ehm vaknar vid halv 2 lite lätt tror den är runt 10 kanske, glider upp får chocken att den är halv 2, yeye shit happends.. Ser att calle ringt som en galning på telefonen, justfan vi skulle ju träna.. bra.

Fick reda på att reklambyrån jag var inställd på att praktisera inte kunde ge mig en bra praktikplats eftersom de hade så mycket att göra så för min egen skulle kunde jag inte vara där.. Jag har varit på intrevju med dem allt var nice jag gillade stället som fan, de verkade gilla mig. Sen tog det 3 veckor innan jag fick svar, ehm praktiken börjar om 13 dagar, börjar bli smått BRÅTTOM att hitta en ny plats, alla är ju upptagna nu typ. YAY kul.. NOT.. är grymt att ha robin som känner lite folk och så, förhoppningsvis löser det sig.

Hade liten del av min släkt hemma på besök med, blivit i 2 timmar misshandlad av den yngsta av kusinerna. Jag är faktiskt förvånad att mitt hår sitter kvar där det gör, bitmärken på armarna.. Ser ut som katten har fått rycket eller nått.

AJA tänk på barnen i afrika liksom, jag ska vara glad! Eller nått? .. ehm? jaa..

Tänkte på en grej, läste nånstans om att carolina gynning kör nån kräm i fejjan som innehåller sperma. Lät jävligt lustigt men fick en sån jävla bra idé..
dunk
Very good price, only for you! Kompispris! Sista pris! 1000 spänn?

Vad tror ni?
Kanske är nått att satsa(gud va kul, satsa på fniss.) på!

Aja börjar bli trött. Humorn når sånna där obeskrivliga höjder då, I LIKE IT.
MEN NÅTT SOM ÄR ROLIGT PÅ RIKTIGT ÄR ATT AMANDA KOMMER HEM SNART! SKA BLI SÅ JÄVLA SJUKT NICE ALLTSÅ! WIIE JAG ÄLSKAR DEN KVINNAN! <3

Bye
/Jimpa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sagge är brabrabra!

2008-10-07 @ 23:22:52
URL: http://hejdetarsara.blogg.se/
Postat av: amanda

min lilla älskling, stackare :(

åh snart komme rjag hem så då ska jag trösta dig! älskar dig skuffi

2008-10-07 @ 23:38:41
Postat av: Stefan

haha sagge dunk.. ^^

2008-10-28 @ 13:17:39
URL: http://nere för tillfället -_-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0