Spaggetti någon?

Idag blev det en dag fullt av nyttigheter och träning, jag och chrille testa nya gymmet "Atletklubben" jävligt soft, negerdunk i stereon och lite med folk, pumpa sönder.. skönt efteråt.

Tog inte många timmer sen bar det av att spela korpinnebandy, chrille gjorde debut i laget "Ragnar" svarade för 2 assist.. jag gjorde 2 mål iaf, men vi förlora med 7-5, kul kul.. var helt jävla slut i armarna på matchen, spaggettiarmar, fy fan det var hemskt, inte kontroll på armarna haha. men gick hyffsat.

Såg just LHC - Slavia Prag från nån halvkass live sändning med en liten chat där svenskar och tjecker satt och håna varandra.. LHC fick stryk med 4-2, jävla skitmatch.. match imorrn mot fbk, de ska vi bara köra över. blir 4-1 till LHC.. hlavac, pajjen, frasse är het nu så han sätter en balja! och sen gör nog laumann en kasse, det är han värd vilken jävla kille, grabben slutar inte åka skridskor och smäller på allt och alla, en av mina favoriter i lhc. HEJA HEJA HEJA CLUBEN!

Imorrn är det en stor dag för mig, därför att min älskling kommer hem.. det ska bli så sjukt nice att ha henne här hemma nu alltså. DAMN. saknar henne som fan. Har längtat efter den här dagen sen jag åkte från oslo sist, känns som en evighet sen. Men imorrn smäller det! YÄY.. ME LIKE ALOT! (L) ÄLSKAR MIN AMANDA NÅTT SJUKT MYCKET.

Pratade med jocke på msn om en snubbe som spelade poker och tjänade bra o så, han hade anställt en polare till honom att städa, handla mat och fixa fester åt han.. Haha schysst att vara polarens bitch.. jag citerar jocke nu..  "du, jag hade en riktigt krämig skit nyss..kan du städa av toan?" Snacka om skitjobb.. fast på ett bra sätt kanske? aja bara en tanke.

Hejz zvejz!
/ Jimpz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0