Sjukt aktiv!

Nu var det dags igen, blogg ska pånyttfödas!

Var tvungen att ta ett break med bloggandet eftersom jag varit så sjukt aktiv på sistone, men nu är jag tillbaka. Gör comeback som man säger i staterna.

Var på hockey igår, vilken jävla skitmatch rent ut sagt, hento i målet är som en jävla schweizerost, full av stora jävla hål, han är som en säck potatis(liten) i målet. Vi behöver en keeper som kan vinna matcher åt oss även när vi spelar lite halvkasst, inte en målvakt som kan förstöra istället och dra ner modet på spelarna genom att släppa in 2 lätta och alla hänger med huvudena. Helt sjukt. Satt en gubbe och spotta i händerna inför varje period och var hur taggad som helst på match, satt och skrek o bua åt LHC när de gjorde nått dåligt, klaga mer än vad jag gjorde(och då är det mycket) tillslut satt farsan och muttra tillbaka åt han "Det är väl bara och snöra på dig grillerna och ut och köra om det är så jävla lätt"
Men det fanns en ljusglimt, fick grymt bra rabatt i kiosken av en snäll mathilda ståhl :D sjukt snällt! hehe tack!

Amanda kommer hem på torsdag natt, ska bli sjukt nice med! En helg med henne är det bästa jag vet!
Börjar bli ensamt här i linkan, ingen närhet.. visst kudden räcker ett par veckor sen blir det jobbigt :) misstolka inte det där nu, jag ligger alltså inte o juckar sönder kudden. Men ja, ni fattar. :D

Ikväll blir det match i ljungsbro, pettson lirar måste vara där och stödja vingen, jag stödjer ju klubben fullt ut som vissa kanske vet. hahaha.

Jag är imponerad av syrran som lyckats läsa typ 3 böcker sen i söndagkväll. Det är den där nya filmen som alla har blivit kära i Twilight eller vad den heter, hon såg filmen gick och köpte boken, läste ut den samma dag, köpte nästa och samma visa, tror hon snart är klar med den 3:e, och nu har hon beställt den sista boken på 600 på engelska. Fanatisk någon? Njae va. Haha. Själv har man ju typ bara läst 3 böcker i hela mitt liv, här har ni listan.

• Rödeorm (sjukt bra)
• Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna (sjukt bra)
• Pamela Andersson - Star (sjukt bra)

Man kan säga att jag är en riktig bokslukare. Som ni ser läser jag bara sjukt bra böcker. haha, nog om tråkiga böcker!

Det har varit påtryckningar om att skriva i bloggen igen, det är ju roligt. Men inte lika för mig som måste sitta o skriva ner massa skit på en sida haha. Om man skulle börja med någon slags "dagens" av nått slag? Nån som har nått förslag på dagens? Typ "Dagens snea snopp(jag vet vad du tänker nu jocke, det börjar på L haha.)" "Dagens frilla" "Dagens Kolossplockare (Vilket inte skulle bli en överraskning då Calle skulle bli det varje dag så den kanske inte är att rekommendera)"

Är bloggandet en slags hype som lunarstorm? Dör ut sakta men säkert, eller är det lika vattentät som själva internet. Folk som snacka om att "internet är en fluga som kommer gå över inom några månader" jo man tackar, nu tillbringar vi större delen av våra liv framför internet.

Kan bjuda på ett citat av våran vapendragare på hockeymatchen, "Det var skönhetstävling i byn, ingen vann".
Jag vet inte om det var att jag var trött men jag skratta så jag tjöt haha.

Sitter på reklambyrån just nu, tar en kopp latte.. den där maskinen gör underverk med kaffet, bara kaffet gör det värt att åka till jobbet. I LIKE IT.

Bjuder på en skön stripp!




Nu får det vara bra för den här gången, på återseende!
And remember kids, kom igen nu britt-marie kör för fan!

BTW
I LAV AMANDA! <3

/Jimpa


Kommentarer
Postat av: älskling

haha fyfan vilken jävla random inlägg :D aja nu var du duktig iaf :D ses imorgon skuffi (L)

2008-11-26 @ 10:43:31
Postat av: skuffi

meraaa :)

2008-12-09 @ 14:00:45
URL: http://amandasivenius.blogg.se/
Postat av: Filip.S

fräsch header, men fan va du är inaktiv bloggare :D

2009-05-30 @ 11:15:51
URL: http://filletheking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0